Ettevõtte Joby Aviation lendav takso näitas viimatisel demonstratsioonil erakordselt lennuulatust. Takso läbis Californias 840 km, ja et selle kütus oli vesinik, oli ainsaks heitmeks vesi.
Jaapanis ja mujalgi välja töötatud uudsed isiklikuks transpordiks mõeldud lendautod üha arenevad. Enne, kui need masinad saavad vallutada linnade õhuruumi, tuleb siiski lahendada mitu probleemi, mõni teravam ja mõni lihtsam.
Võttes eeskuju rändlindudest tahab Airbus välja töötada süsteemi, milles reisilennukid lendavad V-kujulistes parvedes. Eesmärk on säästa iga lennuga tonnide viisi kütust.
Kestlikkus ja ökoloogilisem jalajälg on jõudnud ka autotööstusesse, kus üha enam tootjaid loodussõbralikke materjale kasutama hakanud on. Kui palju mõjutab see sõidukit hankides ostjat ja kas keskkonnasäästlikud materjalid on praktilised ning kvaliteetsed, säilitades seejuures ka sõidukvaliteedi ning –mugavuse?