Võttes eeskuju rändlindudest tahab Airbus välja töötada süsteemi, milles reisilennukid lendavad V-kujulistes parvedes. Eesmärk on säästa iga lennuga tonnide viisi kütust.
Küllap nägid lugejad möödunud nädalail lõunamaalt naasvaid hanesid. Neil on Eestisse saabumise ajaks selja taga tuhandete kilomeetrite pikkune rännak. Selle võtavad nad ette iseloomulikus V-kujulises parves. Niiviisi lennates saavad kõik tagumised linnud tasuta tõstejõudu õhukeeristest, mida tekitavad kõige ees lendava linnu tiivad.
Traditsioonilised lennukitüübid ei rahulda enam lennunduse üha muutuvaid vajadusi. Seepärast otsustas NASA välja töötada senisest palju vähem müra tekitavad, ökonoomsemad ja ruumikamad lennumasinad.
Kestlikkus ja ökoloogilisem jalajälg on jõudnud ka autotööstusesse, kus üha enam tootjaid loodussõbralikke materjale kasutama hakanud on. Kui palju mõjutab see sõidukit hankides ostjat ja kas keskkonnasäästlikud materjalid on praktilised ning kvaliteetsed, säilitades seejuures ka sõidukvaliteedi ning –mugavuse?