Traditsioonilised lennukitüübid ei rahulda enam lennunduse üha muutuvaid vajadusi. Seepärast otsustas NASA välja töötada senisest palju vähem müra tekitavad, ökonoomsemad ja ruumikamad lennumasinad.
Kujuta ette, et sätid end lennukiistmes mugavalt istuma, kinnitad rihma ning paned filmi mängima. Selleks ajaks, kui filmi lõputiitrid ekraanile ilmuvad, on õhulaev juba üle Atlandi ookeani jõudnud. Lennuk kihutab nimelt kõvasti üle helikiiruse, ehkki on samal ajal peaaegu hääletu ning võtab seejuures nii vähe kütust, et ka lennupileti hind on mõistlik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2003. aastast saadik pole Maa ilmaruumis lennanud ühtegi helibarjääri ületavat reisilennukit. Olukorda võib muutuse tuua NASA lennuk X-59 QueSST.
Insenerid on astunud otsustava sammu unistuse poole ülehelikiirusel lendavast lennukist, mis lendab kiirusel üle 6000 km/h. Selline lennuk ületaks Atlandi ookeani kahe tunniga ning seda saaks kasutada kanderaketi asemel ka kosmosemissioonidel.